سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید

نظر

ست ناهارخوری چهار نفره مربع ایمز

ست ناهارخوری چهار نفره مربع ایمز با بهره گیری از طراحی مناسب برای فضاهای کوچک نیز مناسب است و این ست میز و صندلی ناهارخوری چهار نفره میتواند به عنوان میز های کافه شاپ و فضای باز میز استفاده  شود. بدنه این صندلی ناهارخوری پایه ایفلی از نوعی پروپلین که مخصوص صندلی فایبرگلاس هستند تولید میشوند و مقاومت این صندلی ناهارخوری تا 300 کیلوگرم است.

میز ناهارخوری مدرن با استفاده از چوب راش تهیه و تولید شده است. چوبی که در صنایع چوبی در رده سه چوب برتر دسته بندی شده است و هر چقدر از استحکام و دوام آن برای شما بگویم کم است. به دلیل مقاومت چوب راش شما تا سال های سال از آسیب دیدگی پایه های  میز و صندلی ناهار خوری  در امان خواهید بود.

لیست قیمت ست میز و صندلی غذاخوری 4 نفره

همان طور که تم های رنگی ست ناهارخوری چهار نفره  برای شما قابلیت تغییر رنگ بر اساس تنالیته رنگی فضای داخلی منزل شما را دارد.


خرید میز ناهار خوری مدرن 4 نفره ایفلی
میز ناهارخوری چهار نفره مربع ایمز
خرید میز ناهارخوری چهار نفره مربع فروشگاه اینترنتی اپن مارکت

ویژگی های ست ناهارخوری چهار نفره مربع ایمز

این ست ناهار خوری مدرن با بدنه ای از جنس چوب راش ساخته شده و این امر استحکام بالایی را برای محصول به وجود می آورد. همچنین صندلی های زیبا از ترکیب چوب و فلز و پلاسنیک این مجموعه با خم های زیبا و منحصر به فرد خود جلوه ای متفاوت به محیط خواهند بخشید. اتصالات این صندلی ها بسیار مقاوم هستند و این اطمینان را برای خریدار ایجاد می کنند که محصولی مقاوم با طول عمری بالا را خریداری خواهد کرد.